sreda, 2. november 2011

BUS

Minilo je kar nekaj časa,da je oživela obnova mojega BUSa...
Tokrat upam, da bom uspel projekt dokončati. Po dogovarjanju z raznimi mojstri,,ki so se izkazali
da so jih samo obljube,resnosti k pristopu obnove pa nobene....Tako da sem se odločil,da se bom kar sam podal v projekt....priznam da me je strah,predvsem da bi kaj zamočil in naredil škodo. Žal sem se šele zdaj začel zavedati,da ga moja cela družinica že teško pričakuje ,da zaživi in nas popelje v nove avanture....

Z začasnega skladišča na Biču,kjer je miroval skoraj tri leta..smo ga pripeljali k mojemu prijatelju Janezu,
kjer sva že prejšno zimo obnavljala svoja VW bus-a ..in nabirala izkušnje mojstrovanja...




Po prvih posegih sem bil presenečen glede stanja ohranjenosti bus-a,pričakoval sem boljše stanje,saj je navidezno bolje izgledalo.......

Ni komentarjev: